Update 5: Walvishaaien - Reisverslag uit Shimoni, Kenia van Sophie Reus - WaarBenJij.nu Update 5: Walvishaaien - Reisverslag uit Shimoni, Kenia van Sophie Reus - WaarBenJij.nu

Update 5: Walvishaaien

Blijf op de hoogte en volg Sophie

31 Januari 2018 | Kenia, Shimoni

Weer een nieuwe update. Het walvishaai seizoen zou hier begonnen zijn en er is al een paar keer een walvishaai gespot, maar jammer genoeg nog niet door ons. Het is mijn favoriete dier, dus het zou wel heel leuk zijn om er hier eentje te zien. Dus laten we het hopen dat ik er nog een keertje eentje zie!!

Verder gaat het met mijn experimenten wel goed. Onderwater onderzoek doen is erg leuk, maar soms ook wel lastig, want je moet goed onthouden waar je een structuur geplaatst hebt. Anders is het terug vinden ervan echt onmogelijk… Maar meestal gaat het nu wel goed en weet ik waar al mijn experimenten liggen onderwater :).

En weer de rubriek, wat zit er deze keer in en om de badkamer... Dit keer was het een slang, de eerste die ik hier heb gezien. Om het nog mooier te maken, volgens mij was het een black mamba… Emilia (een studiegenootje) en ik zijn er nu echt uit, de badkamer probeert ons te vermoorden. Het was ook nog best zielig met de slang, want alle honden gingen eropaf en toen heeft de slang gif gespoten en het is in de ogen van 2 honden gekomen. Maar het gaat nu al beter stukken beter met de ogen van de honden! Maar dus nog wel even oppassen bij de badkamer haha

Over minder dan 5 weken ben ik al weer in Nederland, tijd vliegt echt voorbij. Dus voor ik het weet ben ik weer lekker in het koude Nederland (hopelijk dan iets warmer).

Dikke kus


  • 31 Januari 2018 - 16:22

    Kim:

    Lieverd, heerlijk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Misschien alleen voorlopig niet meer douchen tot je terug bent? Ik hoop echt dat je die walvishaai nog tegen komt, zo jaloers!! Ik spreek je snel meis, geniet er nog van daar! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shimoni

Sophie

Actief sinds 15 Nov. 2017
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 6544

Voorgaande reizen:

21 November 2017 - 06 Maart 2018

Kenia avontuur

Landen bezocht: