Update 4: aapjes kijken - Reisverslag uit Shimoni, Kenia van Sophie Reus - WaarBenJij.nu Update 4: aapjes kijken - Reisverslag uit Shimoni, Kenia van Sophie Reus - WaarBenJij.nu

Update 4: aapjes kijken

Blijf op de hoogte en volg Sophie

13 Januari 2018 | Kenia, Shimoni

Ook weer in 2018 lekker bezig met mijn experimenten. Hier is de drukte van de Kerstvakantie ook weer achter de rug. Op dit moment ben ik wel de enige student, want de rest is nog op vakantie of thuis thuis. Maar het bevalt best wel goed, er zijn genoeg medewerkers om mee te praten. En gelukkig zijn er de apen, die wel steeds brutaler en dichterbij lijken te komen. Gelukkig heb ik geen eten in mijn tent anders kwamen ze nog dichterbij haha.

Verder is er ook op het moment het wind seizoen, en die heet Kaskazi. De meeste dagen valt het wel mee, maar soms zijn de golven zo erg dat je zelfs op de bodem tijdens een duik echt maar een halve meter zicht hebt. Als je dan tegen de stroming in zwemt heb je wel een goede been training!

De wifi is gelukkig zo goed dat ik ook wie is de mol terug kan kijken! Wel door het tijdsverschil zie ik dat pas zondag, dus nog niet vertellen wat er gebeurd vanavond! Verder jammer genoeg geen update van een raar best in de wc deze keer, maar na de schorpioen en de zweepspin denk ik dat de meest rare beesten in de wc wel gehad heb, of dat hoop ik tenminste!

Groetjes, en veel liefs en sterkte met de kou in Nederland!

  • 13 Januari 2018 - 18:56

    Tineke:

    Hoi Sophie, apen zijn idd hondsbrutaal dus voor je het weet, zitten ze echt in je tent.
    Veel succes en dikke knuffel. Groet Tineke

  • 16 Januari 2018 - 08:49

    Jose De Reus:

    Van mij ook een dikke knuffel en succes met je onderzoek verder Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shimoni

Sophie

Actief sinds 15 Nov. 2017
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 6553

Voorgaande reizen:

21 November 2017 - 06 Maart 2018

Kenia avontuur

Landen bezocht: